کل نماهای صفحه

۱۶ مرداد ۱۳۹۲

اونجاهای من و تو



 1- اونجا که اولین بار دستتو گرفتم
2-  اونجا که اولین بار سر لخت و بالباس زیر دیدمت
3-  اونجا که قایمکی اومدم خونتون
4-  اونجا که دوسِت داشتم و نمیدونستی
5-  اونجا که دوسم داشتی و دوسِت نداشتم دیگه
6-  اونجا که شنیدم عقدته و نمیدونستم چکار کنم
7-  اونجا که میوه پوست میگرفتی و من قلیون میکشیدم
8-  اونجا که اسلام ناب محمدی نذاشت بغلت کنم
9-  اونجا که بغضت گرفت و پلک نمیزدی
 10- اونجا که سوالهای درسی تو از من میپرسیدی
 11- اونجا که سرتو رو شونه هام گذاشتی تو سینما
 12- اونجا که رفتم و بعدش گفتی دلم میخواست ببوسمت
 13- اونجا که تو سینما ماچم کردی
 14- اونجا که رو دخترهای وبلاگم حساس میشدی
 15- اونجا که تا ساکت میشدم حالمو چک میکردی
 16- اونجا که میثم بهم گفت کیو دوس داره
 17- اونجا که چشم عسلی مارو سانسورش کردن
 18- اونجا که بعد از گل زدن میگفتیم give me five
 19- اونجا که اسکوپهای بستنیمون رو عوض میکردیم
 20- اونجا که لگدهای دخترونه میزدی بهم
 21- اونجا که به سیگار کشیدنم نگاه میکردی
 22- اونجا که قند تو کیفت گذاشته بودی واسه فشارت
 23- اونجا که مثه عروسکها حرف میزدی
 24- اونجا که با کصافط گفتنام حال میکردی
 25- اونجا که تو راهنما بودی و ما توریست
 26- اونجا که رفیقام خونواده دومم شدن
 27- اونجا که لبات غنچه میشد و تندتند پلک میزدی
 28- اونجا که تیکه های پیتزامونو عوض میکردیم
 29- اونجا که بستنی سفارش دادی و اصن نخوردی
 30- اونجا که نامه عاشقانه نوشتی واسم
 31- اونجا که دوستات میشناختنم و من نمیشناختمشون
 32- اونجا که جلوی روی من آرایش میکردی
 33- اونجا که هدفت چاق شدن من بود
 34- اونجا که ترکیدی از خنده وقتی کچل دیدیم
 35- اونجا که حرف دلم ، آهنگ پیشوازم بود
 36- اونجا که رو جدولهای خیابون میدویدیم
 37- اونجا که روزی 5تومن فقط اس میدادیم
 38- اونجا که اس میدادی: خواستگار اومده واسم
 39- اونجا که همه فک میکردن خوبیم باهم اما نبودیم
 40- اونجا که بعد از مدتها شمارتو رو گوشیم دیدم
 41- اونجا که نمیتونستی دود قلیون رو حلقه ای بدی 
 42- اونجا که مامانت اینا فهمیدن رابین کیه
 43- اونجا که عینکمو میزدی و میپرسیدی بهم میاد
 44- اونجا که 00:00 هفت اسفند هرسال یادت میموند
 45- اونجا که کادوی تولدم یه جفت آبنبات چوبی شد
 46- اونجا که فهمیدم قیافت مثه کدوم بازیگره
 47- اونجا که کاری کردم از هر چی اسفندیه بدت بیاد
 48- اونجا که همزمان دلتنگ میشدیم
 49- اونجا که از باجه زنگ میزدم خونتون
 50- اونجا که تاکسی تند میرفت و خدافظی نزدیک میشد...

۱ نظر: